Etykiety

piątek, 12 lutego 2016

Pokrowce różnorakie

Przed  kilkoma tygodniami spotkało mnie i moją skromną pracownię kumulacja potrzeb na pokrowce różnego rodzaju. Wszystkie bawełniane a końcowo każdy inny. Popatrzcie.
Pierwszy zamówił mój małżonek - na oparcie siedzenia w samochodzie, aby dziecię nasze opierając się butami o poprzedzający fotel nie brudziło i nie moczyło tapicerki. Jako mama musiałam dodać do tego element użytkowy - kieszonki na drobiazgi, które na pewno w niedalekiej przyszłości przydadzą się dziecięciu. Oto jest, podszyty laminowaną flanelą, żeby nie przemakał:




Drugi, to prosty pokrowiec-poszewka na termofor dla teściowej. Poprzedni był wiekowy i trudny do doprania. Nowy prezentuje się tak:


Ostatnie dzieło to pokrowiec na pianino na specjalne zamówienie, na miarę, z wycięciem na statyw na nuty. Jak zawsze wdzięczna jestem za takie wyzwania moim znajomym :).







Materiały: bawełna chmurki na czarnym - BelleParis; bawełna gwiazdki - sklep Tina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz